تبریزبیدار
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ۰۲:۴۴:۵۸ شناسه خبر : ۱۰۷۶۸۴۶

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از غرفه تبریز بیدار؛

کلامی: تحلیل در رسانه ها ضعیف شده و دلیل آن ضعف اقتصاد رسانه است

کلامی گفت: در کنار تمام نقاط مثبت، تحلیل در رسانه ها ضعیف شده و دلیل آن ضعیف بودن اقتصاد رسانه است؛ باید از رسانه ها حمایت شود.

محمد کلامی مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از غرفه تبریزبیدار در دهمین نمایشگاه مطبوعات استان گفت: افراد رسانه ای استان جوان و پویا هستند و امید به آینده دارند و در جریان سازی های  اجتماعی قوی عمل کرده اند.

تحلیل در رسانه ها ضعیف شده و دلیل آن ضعف اقتصاد رسانه است

وی با بیان اینکه رسانه ها باید در دادن بینش اجتماعی تأمين شوند، افزود: مسئولان باید اقتصاد رسانه را تقویت کنند تا خبرنگاران به رسانه به عنوان کار موقت نگاه نکنند؛ مطالعه داشته باشند تا وضعیت تحلیلی و تولید محتوا بهتر می شود.

وی در خصوص نقدهای خود به عملکرد رسانه های استان گفت: در کنار تمام نقاط مثبت، تحلیل در رسانه ها ضعیف شده و دلیل آن ضعیف بودن اقتصاد رسانه است؛ باید از رسانه ها حمایت شود تا  تیم خود را به مدت ده سال حفظ کنند در اینصورت پیوستگی کار ایجاد می شود و می توانند در زمینه ی محتوا مطالعه کنند که متاسفانه این امکان ایجاد نمی شود و به دلیل ضعیف بودن اقتصاد به صورت موقتی کار می کنند و در نتیجه عموما رسانه های ما از بعد تحلیل محتوایی مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از جایگاه اصلی خود فاصله دارند.

کمیته امداد امنیت و فرهنگ جامعه را ارتقا می دهد

کلامی در مورد کمیته امداد نیز اظهار داشت: مردم باید به کمیته امداد اقبال بیشتری نشان دهند چرا که کمیته امداد امنیت و فرهنگ جامعه را ارتقا می دهد و به اقتصاد جامعه رونق می بخشد.

وی تاکید کرد: باید بدانیم که کمیته امداد یک صندوق صدقات بزرگ نیست و یک نهاد اجتماعی و فرهنگی پویا است که وجودش جامعه را از آسیب حفظ می کند و به سمت تعالی ارتقاء می دهد.