تبریزبیدار
چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۷:۴۸:۲۲ شناسه خبر : ۱۰۸۰۰۰۸

انتقاد تبریزبیدار صدای فرماندار را در آورد؛

ادارات خدمت رسان مکلف به اطلاع رسانی قبلی در قطع آب، برق، گاز و تلفن هستند

فرماندار تبریز خطاب به ادارات خدمت رسان ابلاغ کرد قبل از هر گونه قطعی آب، برق، گاز و تلفن باید اطلاع رسانی شود.

به گزارش تبریز بیدار ،  بدنبال انعکاس گسترده گلایه های شهروندان محلات کم برخوردار تبریز در خصوص قطع آب منازل بدون اطلاع قبلی در این رسانه خبری، بهروز مهدوی فرماندار تبریز طی نامه ای ادارات خدمت رسان شهرستان (آب، برق، گاز، مخابرات) را مكلف كرد پيش از قطع خدمت مشتركين مناطق مختلف شهرستان كه جهت انجام تعميرات، پروژه های عمرانی يا حوادث غيرمترقبه و ... صورت می گيرد، موضوع را از طريق روابط عمومی و پس از هماهنگی در رسانه ها به اطلاع عموم شهروندان برسد.

گفتنی است پیش از این  بدنبال انعکاس گلایه اهالی محلات کم برخوردار پاسداران و ارم مبنی بر قطعی طولانی مدت آب منازل  بدون اطلاع قبلی در سایت و کانال تبریزبیدار، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در خطبه های نماز جمعه خطاب به شرکت آب و فاضلاب تاکید کرد که قبل از هرگونه قطعی آب به مردم اطلاع رسانی شود.

در سه روز اخیر تعدادی از ساکنان این محلات با ارسال پیام های متعددی به تبریزبیدار، نسبت به تداوم این بی توجهی گلایه کردند.

یکی از ساکنان شهرک ارم منطقه ۵ به ما می گوید: علیرغم اعلام های مکرر تبریز بیدار و شکوه شهروندان و همچنین اعتراض و اخطار توسط نماینده ولایت فقیه همچنان آب منازل محله ما #بدون_اطلاع دو روز متوالی از ساعت های واپسین عصر قطع شده و تا پاسی از شب طول می کشد.