پایگاه خبری تحلیلی تبریزبیدار (اویاخ تبریز) بهعنوان یکی از رسانههای مطرح استان آذربایجان شرقی، به لطف خداوند از اواخر دهه ۸۰ در عرصه رسانهای شمال غرب کشور آغاز بهکار کرد.
«تبریزبیدار» که از دیرباز، صداقت، صراحت و اخلاق رسانهای را در کنار آموزههای دینی، الگوی عمل و نظر خود قرار داده است، توانست در مدتزمان اندکی به جایگاه مطلوبی در بین رسانههای استان و مخاطبین فرهیخته دست یابد.
«تبریزبیدار» رسالت رسانهای خود را پیروی از اخلاق رسانهای و اسلامی، انتقال سریع، صحیح و دقیق اخبار، انتشار گزارشها و تحلیلهای بدون موضعگیری شخصی و جناحی و حرکت در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و بسط و مطالبه خدمترسانی به مردم فهیم ایران و خصوصاً تبریز میداند.
«تبریزبیدار» با شماره مجوز ۸۰۷۸۶ از معاونت مطبوعاتی وزارت کشور، در این مسیر دست یاری بهسوی تمامی اندیشمندان، روزنامهنگاران و شهروندان دراز میکند تا بتوانیم گامی هرچند کوچک در جهت پیشرفت هرچه بیشتر شهر و کشور خود برداشته باشیم.
این رسانه مردمی از زمان آغاز فعالیت تاکنون با مدیرمسئولی آقایان حامد حامدی خسروشاهی، محسن محمدزاده، محمدباقر ساجدی و حمید شیرازی به فعالیت پرداخته و از آبان ماه سال ۹۷ تاکنون مدیریت مجموعه را صابر عیسی پور عهده دار است.
همکاران رسانه ای تبریزبیدار (اویاخ تبریز)
مدیرمسئول: صابر عیسی پور
مشاور رسانه ای: رامین نظامی خواه
مشاور حقوقی: جمشید سرباز
مدیر فنی: محمدصادق کارپیشه
شورای سردبیری: الهه مهدوی، صابر عیسی پور
اعضای تحریریه: نگار رشیدی، الینا ابراهیمی، علی آقائیان، محمدامین کریم زاده، حکیمه برتینا، حسین قلی زاده، محسن فرجی و حنانه احدپور
پایگاه خبری-تحلیلی تبریزبیدار آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مخاطبین فرهیخته و عزیز است.
راه های ارتباط با ما:
ایمیل: tabrizebidar@mail.com
تلفن تماس: ۰۴۱۳۴۴۰۷۴۸۶
نشانی: تبریز، چهارراه لاله، کوی عطوفت، شش متری دوم، پلاک ۱۲ طبقه ۲
پل ارتباطی تبریزبیدار در پیام رسان ها:
تلگرام:
ایتا
https://eitaa.com/tabrizebidar
اینستاگرام
با سلام و تشکر از زحمات شما
پیشنهاد میکنم گزارشی از عملکرد مترو تبریز تهیه کنید
۱- وضعیت تعدادی از ایستگاه ها با وجود جدیدالتاسیس بودن قابل قبول نیست مثلآ ایستگاه آبرسان وضعیت مناسبی ندارد. برای فرد معلول امکان سفر از این ایستگاه وجود ندارد و یا مشکل است دو دستگاه آسانسور دارد که هر کدام یک طبقه جابجا میکند بعد باید پس از طی چند پله به آسانسور بعدی برسیم!
ساختمان ایستگاه هم ناقص و نیمه کاره رها شده و احتمال سقوط افراد وجود دارد …
۲- بیش از یک سال از حادثه در یکی از ایستگاه های خط ۱ گذشته است ولی تا امروز از راه اندازی مجدد ایستگاه های بعد از میدان کهن (سه راهی امین) خبری نشده است. این همه پول صرف احداث این تاسیسات شده است تا ضمن تسهیل در رفت و آمد مردم ، نقش موثری در کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک و کاهش مصرف سوخت و احساس رضایت مردم ایفا کند ولی چرا حداقل خواسته مردم بعد از سالها انجام نمیشود چرا حداقل خط ۱ مترو بصورت کامل راه اندازی نمیشود؟
بهره برداری از ۱۲ ایستگاه مترو تا پایان سال
مدیرعامل شرکت متروی تهران جزییاتی از ۱۲ ایستگاه مترو که قرار است تا پایان سال بهره برداری شود بیان کرد. / خجالت بکشید هنوز فاز اول مترو تبریز تمام نشده !!!!!!!!!/ بیشترین تردد شهر بین میدان بسیج و میدان راه آهن است در حالی که اولین فاز بین ائل گلی و لاله است روی چه حسابی نمیدونم یعنی تردد لاله به ائل گلی بیشتر از سایر نقاط شهر است!!!!!!
چرا شبکه استانی سهند به وظایف ذاتی رسانه ای خود عمل نمی کند و فعال نیست و مشکلات مردم را بیان نمی کند ،
این شاه رسانه قدرتمند فقط در مقام تریبون مقامات دولتی و مدیران آنهم ناقص و ابتر عمل می کند ،
در حالیکه این شبکه باید صدای رسا برای مردم و مطالبات مردم باشد .
آیا رسانه ملی وظیفه ذاتی خود را نمی داند
و یا دوست ندارد به وظایف اساسی خود بپردازد .