رئیس سرپرستی منطقه شمالغرب بانک شهر:

شهرداری تبریز هیچ گونه بدهی معوقه به بانک شهر ندارد

: رئیس سرپرستی منطقه شمالغرب بانک شهرگفت: شهرداری تبریز در طول سال ۹۵ و سه ماهه اول سال ۹۶ تمام بدهی های معوقه خود را با این بانک تسویه کرده است.

به گزارش تبریز بیدار ، صفر صلاحلو، رئیس سرپرستی منطقه شمالغرب بانک شهر با اعلام خبر فوق افزود: علاوه بر تسویه بدهی های معوقه، شهرداری تبریز با مدیریت بجا و قوی خود در سال ۹۵ هیچ تسهیلات از این بانک دریافت نکرده است.

صلاحلو با تاکید بر حضور این بانک در طرح های توسعه عمران و آبادانی شهر تبریز افزود: بانک شهر یکی از اهداف اصلی فعالیت خود را در بدو تاسیس، مشارکت در طرح های توسعه و آبادانی شهر ها قرار داده که از بارزترین فعالیت این بانک در تبریز می توان به مشارکت در ساخت پل های افلاک نما، توانیر، راه آهن، گلکار و همچنین حمایت از طرح های توسعه حمل و نقل شهری و ناوگان شهری، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی اشاره کرد.

وی همچنین در خصوص مشارکت بانک شهر در پروژه آیسان تصریح کرد: پروژه آیسان یکی از طرح های بود که با وجود آغاز بکار ساخت آن طی سال های گذشته، این پروژه در اثر مواجه با مشکلات مالی به صورت راکد در مرکز شهر بلاتکلیف مانده بود و جلوه ی چندان جالبی نیز نداشت که با ورود بانک شهر و حمایت های این بانک جان تازه گرفته و فعالیت های ساخت آن با شتاب انجام می گیرد.

رئیس سرپرستی منطقه شمالغرب بانک شهر مشارکت در بهره برداری ترمینال مرکزی تبریز، حمایت از واحد های اقتصادی و تولیدی، اعطای تسهیلات به بنگاه های در آستانه تعطیلی، بهسازی جایگاه های سوخت را نیز از دیگر اقدامات حمایتی این بانک عنوان کرد.

Image title

صلاحلو در خصوص تحث پوشش قرار دادن خدمات بانکی و پولی نمایشگاه کتاب تبریز اظهار داشت: شهروندان و مسئولین در سال های گذشته برپایی نمایشگاه کتاب شاهد نابسامانی در ارائه بن کارت نمایشگاه و دیگر خدمات مرتبط با مسائل مالی و اعتباری در نمایشگاه بودند که سال گذشته بانک شهر با ورود به این مسئله آن را ساماندهی و ارائه خدمات را تسهیل کرد.

وی در پاسخ به شلوغی شعبات بانک شهر و معطلی مشتریان افزود: با توجه به استقبال گسترده شهروندان از خدمات بانک شهر در چند سال اخیر و مراجعات آنان به بانک برای افتتاح حساب که به مدت حدود ۲۰ دقیقه زمان می برد، باعث ترافیک کاری در شعبات شده بود که این مشکل با برخی تدابیر فنی و تجهیزاتی در حال رفع شدن است.

صلاحلو با اشاره به استقبال شهروندان از خدمات بانکداری الکترونیک افزود: خوشبختانه مشتریان بسیاری از خدمات خود را از طریق نت بانک های واقع در سطح شهر انجام می دهند که این مسئله نیز خود باعث صرفه جویی در وقت و کاهش حضور مشتریان در بانک ها شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.