تبریزبیدار
یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۲۴:۴۱ شناسه خبر : ۱۰۸۲۱۹۹

تبریز در تب و تاب انتخابات 1400؛

دست برتر فضای مجازی در تبلیغات نامزدهای شورای شهر

چند روزی است که رقابت برای عضویت نامزدها در انتخابات شورای شهر تبریز وارد مرحله تبلیغات رسمی شده است.

به گزارش تبریز بیدار ،  در حالی که سه روز از آغاز تبلیغات رسمی شورای اسلامی شهر تبریز سپری شده است، گزارشات میدانی حاکی است که این عرصه بر خلاف دوره های گذشته، بیشتر به سمت تبلیغات در فضای مجازی سوق پیدا کرده است.

در کلانشهر تبریز به لحاظ تعداد اعضای شورای شهر و تعدد نامزدهای انتخاباتی، تبلیغات نیز از تنوع و فراوانی زیادی برخوردار می باشد، اما تاکنون با گذشت سه روز از شروع تبلیغات رسمی، آن گونه که باید شاهد رونق گیری تبلیغات محیطی نیستیم.

با وجود اتخاذ تمهیدات لازم توسط شهرداری برای تبلیغات نامزدهای شورای اسلامی شهر با نصب بیلبوردها، تابلوها و تعیین محل های نصب تصاویر نامزدها، اما طی این مدت تنها تعداد کمی از نامزدها اقدام به تبلیغات محیطی کرده و در پاره ای از نقاط شهر به ویژه مناطق مرفه نشین تابلوهای در نظر گرفته شده خالی از تصاویر و تبلیغات محیطی است.

بر همین اساس در بیشتر ستادهای تبلیغاتی به دلیل شرایط خاص کرونایی، استقبال چندانی از سوی مردم برای حضور و برگزاری نشست های مختلف دیده نمی شود اما  داستان فضای مجازی نسبت به فضای حقیقی تبلیغات شورای اسلامی شهر تبریز متقاوت تر است به گونه ای که از مدت ها قبل و حتی پیش از شروع زمان تبلیغات رسمی، تبلیغات نامزدها در این محیط رونق گرفته و در حال حاضر بسیاری از نامزدها به دلیل شرایط کرونایی و نیز هزینه های پایین تر حضور و تبلیغ در شبکه های اجتماعی، بیشتر تمرکز خود را بر روی فضای مجازی استوار کرده اند.

انتهای پیام/