سرویس شهروندی تبریزبیدار/ اینجا مطب یکی از پزشکان تبریزی است، در عصر اینترنت، نحوه اخذ نوبت به این شکل است که بیماران باید از ساعتها قبل از ظهر بیایند و روی کاغذ اسم خود را بنویسند و بعد از چند ساعت، منشی بیاید و با وضعیتی که در فیلم مشخص است، شروع به صدا کردن بیمار کند. (بدلیل رعایت اخلاق، تصاویر و صداها مخدوش شده است.)
در این مطب مطابق اغلب مطبها، پرداخت ها بصورت نقدی است و خبری از کارتخوان نیست تا مبادا متحمل مالیات شود. اگر بیمار پول نقد نداشته باشد، باید دنبال دستگاه خودپرداز در بیرون بگردد.
واقعا در شأن مردم و بیمار است که اینگونه رفتارها از سوی پزشکان با آنها صورت گیرد؟! آیا این منشور حقوق بیمار است؟
آیا فراهم کردن امکان اخذ نوبت بصورت تلفنی یا اینترنتی و… سخت است؟
در مراجعه به تبریز، برای یک معاینه ۳ دقیقه ای از ساعت ۲ و نیم بعد از ظهر تا ۶ عصر معطل بودم و خیلیها از شهرهای اطراف و استانهای همسایه آمده بودند و وضعیت دردناکی داشتند.
این مردم مستحق رفتارهای اینچنینی نیستند!!
شهروند خبرنگار ما باشید.
انتهای پیام/