به گزارش تبریز بیدار، عباس عادلی شهیر، ضمن اعلام این خبر افزود: تکریم ارباب رجوع باید در اولویت نخست مسائل کاری مجموعه شهرداری قرار داشته باشد.
وی طرح تکریم ارباب رجوع در نظام اداری را، تعیین میزان رضایتمندی مراجعین از نحوه ارائه خدمات در مناطق و سازمان های شهرداری تبریز عنوان کرد و تاکید کرد: برقراری ارتباط و تعامل با شهروندان و جلب مشارکت آنان، زمانی ممکن خواهدبود که بتوانیم رضایت این عزیزان را از خدمات ارائه شده در شهرداری، به دست آوریم.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهردار تبریز، مسئولیت را یک امانت و خدمت به مردم را یک وظیفه دانست و با تأکید بر احترام به مردم گفت:مهمترین شاخص رضایتمندی افراد و مراجعه کنندگان، سرعت و کیفیت خدمات است و این موضوع به عنوان یک اصل، به شهرداران مناطق و مدیران سازمان ها و شرکت های وابسته، ابلاغ شده است.
وی بار دیگر خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات شهردار محترم تبریز، تکریم ارباب رجوع، یکی از اصول حاکم بر مجموعه شهرداری تبریز است که این معاونت نیز، توجه ویژه ای به این امر خواهد داشت.
