رونمایی از پیراهن زشت پرسپولیس+عکس

همکاری باشگاه پرسپولیس با برند جیووا بالاخره از مدتی قبل به پایان رسید.

به گزارش تبریز بیدار ، به نقل از آی اسپورت، در درجه اول آن‌چه در این قاب از تمرین امروز تیم برانکو توی ذوق می‌زند، شلوغی بیش از حد لباس بازیکنان پرسپولیس است. آن‌ها احتمالا اولین باشگاه دنیا هستند که به جز نام بزرگ و غیراستاندارد اسپانسر، از لوگوی آن نیز در قسمت دیگری از پیراهن‌شان استفاده می‌کنند. علاوه بر این، نام یک موسسه اعتباری در هر دو قسمت چپ و راست این لباس نوشته شده است. اتفاقی عجیب که لباس یکی از مهم‌ترین تیم‌های فوتبال ایران را تا حد و اندازه‌های یک بروشور و یا بنر تبلیغاتی تنزل داده است.

 

در این سال‌ها، در رسانه‌های مکتوب و تلویزیون بارها و بارها به موضوع کیفیت ضعیف پیراهن‌های باشگاه‌های فوتبال در ایران اشاره شده اما فاجعه طراحی این لباس‌ها، هرگز کمرنگ‌تر از کیفیت تولید آن‌ها نیست. اگر در تمام دنیا، بهترین متخصصٌ‌ها و خلاق‌ترین گرافیست‌ها برای طراحی پیراهن تیم‌های مطرح انتخاب می‌شوند تا هوادار با رغبت هزینه زیاد خرید پیراهن را پرداخت کند و سود سرشاری را به باشگاه برساند، در ایران لباس تیم‌های بزرگ فوتبال را سانتی‌متر به سانتی‌متر به نام‌های تجاری می‌فروشند. لباسی که باید نماد غرور و هویت تیم باشد اما بیشتر بوی بی‌پولی و وابستگی را در فضای ورزشگاه پراکنده می‌کند.

 Image title

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *