معاون شهردار تبریز اعلام کرد

خواهرخواندگی تبریز با ۱۸ شهر دنیا

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با اشاره به خواهرخواندگی تبریز با ۱۸ شهر دنیا گفت: باید از ظرفیت خواهرخواندگی در راستای توسعه گردشگری در سال ۲۰۱۸ در تبریز بیش از پیش استفاده کنیم.

به گزارش تبریز بیدار به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد حمیدی در جلسه مشترک ستاد ملی و استانی تبریز ۲۰۱۸ که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در هتل لاله تبریز برگزار شد، به عنوان رئیس کمیته تبلیغات، بازاریابی و امور بین المللی رویداد تبریز ۲۰۱۸ اظهار کرد: سال گذشته فراخوان طراحی برند جامع گردشگری تبریز ۲۰۱۸ منتشر شد که از ۱۷ طرح رسیده به دبیرخانه یک اثر انتخاب و بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای برجسته شدن برند آن در سطح ملی هزینه شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با اشاره به خواهرخواندگی تبریز با ۱۸ شهر دنیا گفت: باید از ظرفیت خواهرخواندگی در راستای توسعه گردشگری در سال۲۰۱۸ تبریز بیش از پیش استفاده کنیم.

وی از برگزاری هفته فرهنگی تبریز در شهرهای مختلف کشورهای همسایه خبر داد و افزود: در ارزروم و قازان به تازگی برگزار شده و برای برگزاری در شهرهای دیگر ازجمله خواهر خوانده‌ها جهت معرفی بیشتر تبریز تلاش می‌کنیم.

حمیدی شرکت در نمایشگاه‌های بزرگ گردشگری همچون برلین، ابوظبی و کیش در سال گذشته را از جمله اقدامات مهم بین المللی در راستا شناساندن تبریز عنوان کرد و ابراز داشت: پیشنهاد می‌کنم نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری که همه ساله در تهران برگزار می‌شود، امسال در تبریز برگزار شود تا اهالی این صنعت نیز با تبریز ارتباط و شناخت بهتری داشته باشند.

وی از برگزاری اجلاس شهرداران جهان اسلام و شهرداران جاده ابریشم در ۲۰۱۸ میلادی در تبریز خبر داد و گفت: برنامه ریزی جهت برگزاری جلسه سازمان متروپلیس از دیگر امور انجام یافته توسط کمیته تبلیغات است.

رئیس کمیته تبلیغات و رسانه رویداد تبریز ۲۰۱۸ با تاکید بر استفاده از نمادهای هویتی و تاریخی در نمادهای ملی ایران ابراز داشت: پیشنهاد می‌شود که بر روی اسکناس و گذرنامه‌های ایران از نمادهای تبریز استفاده شده و یکی از خودروهای تولید داخل به نام یکی از نمادهای تبریز نام‌گذاری شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *