به گزارش تبریز بیدار ، ثانی قائم مقام این سازمان با اعلام این خبر افزود : در راستای اطلاع رسانی مناسب به شهروندان محترم و رانندگان زحمتکش تاکسی،علاوه براینکه کرایه تمامی مسیرهای اصلی شهر در سایت و کانال اطلاع رسانی سازمان درج گردیده ، ۶۷ تابلو اطلاع رسانی کرایه مسیرها اصلاح شده و ۵ هزار جلد دفترچه نیز چاپ و در روزهای آینده برای رانندگان و شهروندان توزیع خواهد شد.
وی از شهروندان درخواست کرد که در صورت داشتن هرگونه شکایت و مشاهده تخلف در دریافت کرایهها مراتب را بصورت تلفنی یا از طریق بازرسان سازمان اطلاع دهند.
ثانی از رصد میزان دریافت کرایه توسط بازرسان نامحسوس نیز خبرداده و اعلام کرد که با متخلفان مطابق قانون با جدیت تمام برخورد خواهد شد .
لازم به توضیح است که واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان نیز با شماره تلفن ۳۴۷۶۰۲۹۲برای رسیدگی به گزارشات و شکایات مطرح شده شهروندان در این زمینه آماده پاسخگویی میباشد
