جوابیه شرکت واحد اتوبوسرانی به خبر تبریزبیدار؛

زمان انتظار مسافر در ایستگاه های مسیر تندرو حداکثر ۳ الی ۵ دقیقه است

در بخشی جوابیه شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت:زمان انتظار مسافر در ایستگاه های مسیر تندرو حداکثر ۳ الی ۵ دقیقه است.

به گزارش تبریز بیدار ، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در واکنش به درج خبری در بخش ویژه “صدای شهروندان” این سایت خبری، جوابیه ای بشرح ذیل صادر کرد:

با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم کانال تبریزبیدار
پیرو درج خبر در بخش صدای شهروند با موضوع انتظار ۳۰ دقیقه ای مسافران در ایستگاه های مسیر تندرو به استحضار مخاطبین محترم آن کانال خبری می رساند که حداکثر زمان انتظار مسافر در ایستگاه های مسیر تندرو در روزهای عادی و با وجود ۹۱ بریدگی،چراغ قرمزها،ورود دوچرخه و موتورسیکلت و تردد خودروهای شخصی و عابر پیاده ها از این مسیر که باعث کندی حرکت اتوبوس ها می شود، حداکثر ۳ الی ۵ دقیقه است.

ضمن اینکه اتوبوسرانی تبریز پس از تغییر قیمت بنزین و با توجه به افزایش تقاضای شهروندان به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی با حذف نوبت سرویس های فنی روزانه و انجام امورات مذکور بعد از سرویس دهی در شب با تمامی ظرفیت و ناوگان به شهروندان عزیز در کلیه خطوط خدمات ارائه می نماید.

همچنین سامانه پیام کوتاه شرکت واحد به شماره ۳۰۰۰۵۷۰۵۵۵ جهت ارسال شکایات، پیشنهادات و انتقادات با ذکر ریز مشکلات و زمان وقوع در اختیار شهروندان محترم می باشد.
در پایان انتظار میرود آن رسانه محترم و شهروندان عزیز جانب انصاف و عدالت را در انعکاس مشکلات همیشه مدنظر داشته باشند.

گفتنی است دو روز قبل در بخش ویژه “صدای شهروندان” این سایت خبری شهروند تبریزی در واکنش به اظهارات استاندار آذربایجان‌شرقی در خصوص توصیه به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی اظهار داشت: استاندار گرامی می فرمائید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنیم تا آلودگی هوا را کم کنیم ولی استاندار عزیز شما خودتان یکبار سوار اتوبوس بی آر تی شوید تا وضع اتوبوس را ببینید. نیم ساعت در ایستگاه منتظر می شویم تا سوار شویم، پس اول امکانات اتوبوس ها را بیشتر کنند سپس از مردم بخواهند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *