درسی که حادثه سیلاب به شهرداری تبریز داد / اتوبوس‌های فرسوده در خط پایان

یک هفته بعد از حادثه سیلاب، شهرداری تبریز تصمیم به از رده خارج کردن اتوبوس های فرسوده گرفت.

به گزارش تبریزبیدار، یک هفته بعد از حادثه ترمز بریدن اتوبوس شرکت واحد در محله سیلاب تبریز، شهرداری تبریز تصمیم به از رده خارج کردن اتوبوس های فرسوده گرفت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه  گفت: اتوبوس ‌های با عمر بالا و فرسوده با اتمام قرارداد به تدریج از خطوط خارج و جای خود را به اتوبوس های نو می‌دهند.
پرویز عباس نژاد با اشاره به خرید ۱۴۷ دستگاه اتوبوس از سال ۱۴۰۱ تاکنون و نیز آزادسازی ۵۲ دستگاه اتوبوس سرویس کارخانجات و شرکت ها و تزریق آنها به خطوط کم برخوردار و مشکل‌دار گفت: علاه بر موارد فوق با تلاش‌های شهردار تبریز و مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر در سالجاری نیز خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس نو به تصویب رسیده است که گامی اساسی در استمرار نوسازی ناوگان و جبران عقب ماندگی های گذشته است.

وی ضمن رد فعالیت اتوبوس های فرسوده سایر کلانشهرها در تبریز نیز گفت: هیچ اتوبوسی خارج از اتوبوس های سازمانی خود اتوبوسرانی تبریز و از سایر شهرها در خطوط اتوبوسرانی تبریز فعالیت نمی کنند و خبر مذکور به دلیل تشابه لوگو یکی از شرکت‌های حمل و نقل درون شهری بخش خصوصی اتوبوسرانی تبریز با یکی از کلانشهرها بوده است که شرکت فوق ثبت شده در تبریز با سابقه ۱۱ سال بوده و طبق قرارداد جاری از اتوبوسهای شرکت واحد تبریز برای خدمات دهی به شهروندان استفاده می کند.

گفتنی است حادثه برخورد اتوبوس با چند خودرو در محله سیلاب به دلیل فرسودگی و نقص فنی صورت گرفته بود که یاسین بجانی عضو هیات رئیسه شورای شهر تبریز در گفتگو با تبریزبیدار این مساله را تایید کرده بود.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *