مدیرعامل شرکت جهان ارتباط گرند مطرح کرد؛

برند “گرند اسکای” از واردات تا تولید داخلی و تسخیر بازار لوازم جانبی موبایل

مدیرعامل شرکت جهان ارتباط گرند اظهار داشت: در گذشته بازار ایران مملو از محصولات بی‌کیفیت چینی با قیمت‌های پایین بوده است و هدف این شرکت بر ارائه کالاهایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب متمرکز است.

به گزارش تبریزبیدار امیر خلیلی، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: گرند اسکای با همکاری تولیدکنندگان چینی، فرآیند تولید مشترک لوازم جانبی موبایل را در ایران و چین آغاز کرده است. این رویکرد باعث شده تا محصولات این برند، با کیفیت بالا و گارانتی معتبر، به بازار ایران عرضه شود و این شرکت جایگاه خود را در میان رقبای داخلی و خارجی تثبیت کند.

از واردات به تولید داخلی 

وی با اشاره به اینکه در ابتدا تمام محصولات این شرکت از خارج وارد می‌شد، گفت: “با توجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود در کشور، تدریجاً تولیدات را در داخل کشور آغاز کردیم.” اکنون گرند اسکای با همکاری تولیدکنندگان داخلی به منظور گسترش توان تولیدی خود در حال مذاکره است.

گسترش نمایندگی‌ها در سراسر ایران

مدیرعامل گرند اسکای با اشاره به آغاز فعالیت برند از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اظهار داشت: اکنون ۲۳ نمایندگی در سراسر کشور دارند و محصولات از تبریز به این نمایندگی‌ها ارسال می‌شود.

سهم بازار ۹ درصد از بازار لوازم جانبی ایران

خلیلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹ درصد از بازار لوازم جانبی ایران تحت پوشش این برند است.

وی تأکید کرد: شرکت با نظارت دقیق بر کیفیت محصولات خود، هدفش ارائه بهترین کیفیت به مصرف‌کنندگان است.

چالش‌های پیش رو در صنعت لوازم جانبی

وی برخی چالش‌های موجود در این بازار را همچون افزایش نرخ دلار، وجود کالاهای تقلبی و قاچاق در بازار دانست، ایران به واسطه ظرفیت‌های بالقوه‌ای همچون نیروی کار متخصص، مواد اولیه، و موقعیت ژئوپلیتیکی مناسب، چشم‌انداز روشنی برای این صنعت دارد.

گرند اسکای، برند تبریز

مدیرعامل برند “گرند اسکای” تأکید کرد: این شرکت متعلق به تبریز و به‌نوعی فرزند آذربایجان است و هدفش ارائه محصولات با کیفیت و گارانتی معتبر به منظور اعتباربخشی به نام ایران در بازار داخلی و جهانی است.

رقابت و مزیت‌های برند گرند اسکای

خلیلی در ادامه اظهار داشت: مزیت رقابتی این برند در کیفیت بالای محصولات و گارانتی معتبر آن نهفته است.

وی افزود: در دنیای رقابتی امروز، گرند اسکای با ارائه بهترین خدمات، تلاش دارد رضایت کامل مشتریان خود را جلب کند.

خدمات پس از فروش و سامانه گارانتی

مدیرعامل گرند اسکای همچنین به وجود سامانه گارانتی و خدمات پس از فروش اشاره کرد و گفت: “تمام محصولات ما دارای سریال خاص خود هستند و مشتریان می‌توانند برای دریافت خدمات گارانتی به صورت حضوری مراجعه کنند.

سابقه ۲۵ ساله در صنعت لوازم جانبی موبایل

خلیلی گفت: گرند اسکای بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت در حوزه لوازم جانبی موبایل دارد.

وی اظهار داشت: برند “گرند اسکای” از ۷ سال پیش در بازار فعال است و پیش از آن نیز در این صنعت با نامی ناشناخته حضور داشت، این شرکت با تکیه بر مهندسی دقیق و کنترل کیفیت محصولات خود، به دنبال ارائه بهترین‌ها به مشتریان است.

 

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *