به گزارش تبریز بیدار به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، نوتاش معاون اجرایی این شرکت با اعلام این خبر گفت : همزمان با اجرای طرح فروش کارت بلیط الکترونیکی در داخل اتوبوس توسط اتوبوسرانان ، از اتوبوسرانانی که بیشترین فروش را در اجرای این طرح داشته باشند تقدیر بعمل می آید.
نوتاش در ادامه افزود: طرح فروش کارت بلیط الکترونیکی توسط اتوبوسرانان در راستای کنترل و نظارت بیشتر بر پرداخت الکترونیکی هزینه مسافرت درونشهری و همچنین دسترسی راحت و آسانتر شهروند ان و مسافرین عزیز برای تهیه کارت بلیط در حال اجرا می باشد.
وی همچنین یکی دیگر از مزایای فروش کارت بلیط در داخل اتوبوس را دسترسی راحت وسریع مسافرینی که از دیگر شهرها و نقاط میهن اسلامی در شهر تبریز میهمان هستند و قصد استفاده از حمل و نقل عمومی را دارند دانست و تصریح نمود: به دلیل عدم آشنایی این عزیزان با مراکز تهیه کارت بلیط اجرای این طرح رضایت این عزیزان را نیز جلب خواهد نمود.
معاون اجرایی اتوبوسرانی تبریز تصریح کرد: اصلی ترین وظیفه اتوبوسرانان، رانندگی ایمن و حسن خلق با مسافرین و شهروندان محترم می باشد که باید این اصل همیشه مورد توجه اتوبوسرانان عزیز قرار گیرد و خوشبختانه آمار شکایت از رانندگان مخصوصا” در مسیر BRTهر ماه نسبت به ماه قبل کاهش می یابد و رضایت شهروندان و مسافرین عزیز نیز از خدمات و نحوه برخورد اتوبوسرانان و کارکنان حوزه اجرایی نسبت به گذشته افزایش یافته است.
وی از افزایش نظارت میدانی در سامانه تندرو خبر داد و افزود: اجرای طرح نظارتی حفظ آمار مطلوب و حضور به موقع اتوبوس در ایستگاههای را به دنبال خواهد داشت. در پایان از اتوبوسرانانی که از ابتدای اجرای این طرح بیشترین فروش کارت بلیط را داشتند تقدیر و قدردانی بعمل آمد.