به گزارش تبریزبیدار، شمس الله فیروزیان با اعلام این خبر افزود:اتوبوسهای تبریز گردی با المان جدید برای استقبال از میهمانان نوروزی وگردشگران در بهار سال۹۵ فعالیت خودرا آغاز کردند.
وی افزود : انسان به واسطه گرافیک محیطی با محیط پیرامون خود سخن می گوید، و با دیگران ارتباط برقرار می کند. گرافیک محیطی در ایجاد فضایی مطلوب و دلنشین برای افراد جامعه نقش موثردارد. و طراحی بر روی اتوبوس یکی ازموثرترین و جذابترین نوع القاء و زنده نگه داشتن فرهنگ اصیل ایرانی است.
فیروزیان تصریح کرد: روز مرگی در زندگی امروزی انسان را خسته و فرسوده تر کرده و سعی و تلاشمان بر آنست تا با ایجاد طرحهای مناسب و کاملاً خلاق و زیبا در تاسیسات وناوگان حمل ونقل اتوبوسرانی ، هم مبلمان شهری را تغییر داده و هم شورونشاط را به شهروندان هدیه نماییم.
مدیر عامل اتوبوسرانی شهر افزود: اتوبوس ها به خاطر ویژگی ذاتی خود یعنی قرار گیری در معرض میلیون ها چشم جایگاه مناسبی برای انتقال هویت دیرینه و فرهنگ سازی در میان شهروندان میباشند و در این راستا اتوبوسرانی تبریز در آستانه سال جدید با طراحی های جذاب وزیبا بر روی اتوبوسهای گردشگری در بهار 95 به استقبال شهروندان و میهمانان و گردشگران نوروزی رفت.تا بتواند خدمات مطلوب وبهتری به شهروندان ارائه نماید.
وی در پایان افزود: اتوبوسرانی کلانشهر تبریز جزء اولین و پیشرو ترین ها، در خدمات رسانی و خلق ایده های نو در حوزه حمل ونقل عمومی می باشد.
