عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

حضور برندهای مطرح در ایران باید بر اساس تولیدمحوری و تکنولوژی‌آوری باشد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور برندهای مطرح در ایران باید بر اساس تولیدمحوری و تکنولوژی‌آوری باشد.

به گزارش تبریز بیدار ، زهرا ساعی پیرامون حضور محصولات شرکت‌های مطرح دنیا در داخل کشورمان، اولویت اصلی در کشور از سوی مسؤولان را حمایت از تولید ملی و رشد صنایع داخلی عنوان کرد و اظهار داشت: باید زمینه‌های لازم را برای این امر فراهم کنیم تا شاهد رشد و شکوفایی و غلبه بر مشکلات در این زمینه باشیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به اینکه مصرف‌کننده جنس مرغوب و با کیفیت می‌خواهد، ولی باید بازار رقابت را حفظ کنیم و با جدیت جلوی قاچاق گرفته شود، اظهار داشت: اگر شرکت‌ها و برندهای بزرگ دنیا بخواهند وارد کشورمان شود، باید در مرحله اول تولید محور باشند و زمینه حضور تکنولوژی روز دنیا را فراهم کنند تا بر اساس نیازهای ما صنایع بومی‌سازی شود.

ساعی با تاکید بر اینکه محصولات تولیدی نیز باید بر اساس ارزش‌ها، قوانین جمهوری اسلامی و جامعه ایرانی تولید و در اختیار مصرف‌کننده قرار بگیرد، گفت: اگر شرکت‌های خارجی بخواهند در ایران حضور داشته باشند، باید موجب اشتغال و صادرات محصول تولید شده در کشورمان باشند نه اینکه عامل رکود و گرفتاری صنایع داخلی را فراهم کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه از طرفی هم شرکت‌ها و محصولات داخلی هم باید در یک رقابت سالم کیفیت کالای تولیدی خود را بالا ببرند، تصریح کرد: باید این حضور با هماهنگی و همکاری شرکت‌های داخلی باشد تا محصولات ایرانی هم بتواند وارد بازار جهانی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *