مدیر روابط عمومی کمیته امداد استان در گفتگو با تبریزبیدار:

اقداماتی را برای الکترونیکی کردن کمک های مردمی انجام داده ایم/تمام حساسیت ما این است که سفره مددجو را کوچک نکنیم

جاملو گفت: مردم عمدتااز روش سنتی برای پرداخت صدقات خود استفاده میکنند .پرواضح است که این دوران گذار از سنت به مدرنیته نیازمند زمان میباشد.

به گزارش تبریز بیدار ، جاملو مدیر روابط عمومی کمیته امداد تبریز در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص برش تعدادی از صندوق صدقات شهر گفت: این یک امربدیهی است که در عصر جدید باید از روش های سنتی جمع آوری کمک های مردمی به روش های مدرن تغییر رویه دادو کمیته امداد نیز همگام با این تحولات درحال تغییر رویکرد در نحوه توسعه مشارکت های مردمی وجمع آوری کمکهای مردمی است، برهمین اساس از دوسال پیش سامانه پیامکی *۸۸۷۷*۴۱* را راه اندازی نمودیم.

وی ادامه داد: با توجه به راه اندازی روشهای الکترونیکی پرداخت ،رصد آمارها نشان میدهد بخش عمده درآمد های نقدی این نهاداز صندوقهای صدقات میباشد.لذا میشود گفت که مردم هنوز عمدتااز روش سنتی برای پرداخت صدقات خود استفاده میکنند .پرواضح است که این دوران گذار از سنت به مدرنیته نیازمند زمان میباشد.

جاملو افزود: تمام درآمدهای کسب شده از صندوقهای صدقات به جهت شرعی وعرفی میبایست در همان شهرستان صرف هزینه های درمانی ،مسکن،کمک به معیشت ،تامین جهیزیه وکمک هزینه تحصیلی نیازمندان شود.

وی در ادامه با اشاره اقدام اخیر شهرداری تبریز در جمع آوری صندوق های صدقات گفت: اقدام خودسرانه شهرداری درجمع آوری تعدادی از صندوقهای صدقات منجر به کاهش ۲۵درصدی صدقات در یک ماه اخیر گردید.

مسئول روابط عمومی کمیته امداد در پایان سخنان اظهار داشت: انچه که مدنظرماست صیانت از نیت خیرمردم نوعدوست ومنبع مالی نیازمندان تحت حمایت است و تمام حساسیت ما از این است که سفره مددجو را کوچک نکنیم و براین اساس پکیج های پیشنهادی نیزداریم.امداد این آمادگی را دارد که درصورت اعطای امتیاز استفاده از فضاها وامکانات شهری معادل درآمدهای حاصل از صندوقهای صدقات با شهرداری تبریز برای جمع آوری صندوق ها از سطح شهر مذاکره نماید. 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *