جوابیه شرکت واحد اتوبوسرانی به تبریزبیدار؛

اختصاص سرویس ایاب و ذهاب به رانندگان شیفت شب

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در واکنش به خبر تبریزبیدار در خصوص مشکلات تردد و جریمه رانندگان شیفت عصر در ساعات منع تردد شبانه جوابیه ای بشرح ذیل صادر کرده است.

به گزارش تبریز بیدار ، جوابیه روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی شرکت واحد تبریز و حوبه بشرح ذیل می باشد:

مدیر مسئول محترم پایگاه اطلاع رسانی تبریزبیدار
سلام علیکم
نظر به درج مطلبی با عنوان (صدای شهروندان: تناقض کرونایی: منع تردد شبانه رانندگان شیفت شب) در مورخ ۱۴۰۰/۵/۳۰ در آن پایگاه اطلاع رسانی بدینوسیله جوابیه این شرکت بشرح ذیل به حضور ارسال، مقتضی است جهت تنویر افکار عمومی مطابق قانون مطبوعات و خبرگزاری ها جوابیه حاضر را در اسرع وقت منتشر نمایید.

با توجه به اینکه ساعات خدمات دهی و نوع فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در هر مرحله از اعمال محدودیت های کرونایی توسط ستاد محترم شهرستانی مقابله با کرونا مصوب و ابلاغ می گردد فلذا ساعات کار کارکنان و خدمات دهی براساس مصوبات فوق انجام می گیرد.

همچنین در صورت تداخل زمان اتمام کار رانندگان و پرسنل محترم تعمیرگاهی با زمان اعمال محدودیت های شبانه و جلوگیری از جریمه احتمالی، همکاران محترم شیفت کاری عصر و شب می توانند از سرویس های ایاب و ذهاب ویژه کارکنان به نقاط مختلف شهر که توسط ناوگان اتوبوسرانی به کارکنان ارائه خدمات می نمایند استفاده کنند.

شایان ذکر است همزمان با ارائه خدمات سرویس ایاب و ذهاب به کارکنان شیفت شب و رانندگان و برابر مستندات مکتوب، شرکت واحد اتوبوسرانی لیست خودروهای کارکنان فوق را به ستاد محترم کرونای شهرستان ارسال نموده و صدور یا عدم صدور مجوز به صلاحدید آن ستاد محترم انجام می گیرد. فلذا پیشنهاد می شود در صورت نداشتن مجوز تردد و یا تأخیر در اعطای مجوز توسط مراجع ذیصلاح، همکاران عزیز و محترم و زحمتکش حتما از سرویس ایاب و ذهاب خود شرکت واحد استفاده نمایند تا از جریمه خودروی شخصی خودداری گردد.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *