به گزارش تبریز بیدار ، احمد زارعی، گفت: اجرای سامانه هوشمندسازی پایانهها و پیاده سازی فیبرنوری برای ارایه خدمات بهتر به مسافران ضروری است.
وی با تاکید بر ضرورت اجرای زیرساخت های ارتباطاتی ثابت و فیبر نوری خاطرنشان کرد: در زمان کنونی پایانههای مسافربری شهرها فراتر از یک مکان برای خرید بلیت و سوار و پیاده شدن مسافران به اتوبوسها شده است.
زارعی افزود: پایانه های مسافری با گسترش شهرها، افزایش تقاضای سفر و توسعه انتقال بار و کالا در کنار حمل مسافر به مکانی جهت تبادلات تجاری و خدمات رفاهی تبدیل شده است.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز با اشاره به اینکه هوشمندسازی عملکردها در سهولت فعالیتهای روزانه شهروندان نقش زیادی دارد، اظهار می کند: ارایه خدمات الکترونیکی در بهبود عملکردها موثر است.
وی گفت: هم اکنون اقداماتی در این بخش انجام شده که امید است کلانشهر تبریز در انجام این فرایند الگو باشد.
وی یادآور شد: با تامین اعتبار لازم و رفع مشکلات موجود در پایانههای شهر، وضعیت فعلی آنها نیز ارتقا مییابد و بهرهوری لازم در حوزه عمرانی، بهسازی ساختمانها و اقدامات هوشمندسازی و ارائه خدمات بهینه برای مسافران در سفرهای برونشهری و برون استانی ایجاد می شود.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری تبریز با اعلام اینکه از ابتدای فروردین تا انتهای شهریور امسال بیش از چهار میلیون مسافر از طریق پایانههای مسافربری به تبریز وارد یا از این شهر خارج و از خدمات پایانهای بهرهمند شدند، افزود: شاهد افزایش ۷۰ درصدی ورود و خروج مسافر در مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.
زارعی خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه سال گذشته ۲ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۲۹۶ نفر جابه جا شده و از خدمات پایانه های مسافربری شهرداری تبریز استفاده کرده اند.
انتهای پیام/
