اروجعلی علیزاده در گفتگو با تبریزبیدار در واکنش به سرگردانی مسافران به دلیل کمبود اتوبوس و بلیت در ترمینال تبریز اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل ونقل جادهای تاکید دارد بلیت اتوبوس بصورت اینترنتی به فروش برسد تا ضمن جلوگیری از اتلاف وقت مسافران در ترمینال معطل نشوند.
وی ادامه داد: متاسفانه این فرهنگ به خوبی اجرا نشده بعنوان نمونه بلیت های اتوبوسی که ساعت حرکت آن ۲۲:۰۰ شب است از طریق اینترنت با ظرفیت مشخص به فروش می رسد از طرف دیگر چون زمان حرکت برخی مسافرها مشخص نیست ساعت ۲۰:۳۰ شب به صورت حضوری جهت تهیه بلیت به ترمینال مراجعه می کنند در حالیکه تمام بلیت های ساعت ۲۲:۰۰ بفروش رسیده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای آذربایجانشرقی گفت: بعد از حرکت اتوبوسی که بلیت های آن بصورت اینترنتی بفروش رفته است؛ ظرفیت اتوبوس بعدی به مسافرانی در نظر گرفته می شود که امکان تهیه بلیت از طریق اینترنت برای آن ها مقدور نبود؛ این موضوع دلیلی اصلی ازدحام است و تا ساعت ۲۴:۰۰ شب آخرین زمان حرکت اتوبوس هیچ مسافری در زمین نمی ماند.
وی خاطرنشان کرد: ایام اربعین حسینی که شلوغ ترین روزهای ترمینال بود تلاش کردیم صرفاً مسیر تبریز_تهران هر روز حرکت داشته باشد.
انتهای پیام/
