جوابیه شرکت واحد اتوبوسرانی به خبر تبریزبیدار؛

سایه بان ایستگاه شهرک اندیشه برای تعمیرات به کارگاه منتقل شده / از شهروندان عذرخواهی می کنیم

در جوابیه شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز در مورد حذف سایه بان ایستگاه اتوبوس شهرک اندیشه آمده است:«سایه بان ذکر شده در خبر، مربوط به شهرک اندیشه بوده که برای تعمیرات اساسی و بازسازی به کارگاه منتقل شده است..»

به گزارش تبریز بیدار ، چندی پیش شهروندان تبریزی از اهالی شهرک اندیشه با ارسال تصویری از عدم وجود صندلی در ایستگاه اتوبوس گلایه کرده بودند که در کانال خبری این سایت در تلگرام بارگذاری شده بود.

به گفته اهالی این ایستگاه اتوبوس واقع در شهرک اندیشه روبروی مجتمع گلسار بود که حدودا دو ماه پیش صندلی انتظار  برداشته شده و مردم برای انتظار اتوبوس روی زمین می نشینند.

Image title

پس از انتشار این تصویر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز طی جوابیه ای به تبریزبیدار، به این خبر واکنش نشان داد.

در جوابیه شرکت واحد آمده است:

«به اسحضار میرساند شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در سطح کلانشهر تبریز و حومه نزدیک به ۱۰۰۰ دستگاه سایه بان دارد که سایه بان های مذکور به بازبینی و نگهداری مستمر نیاز دارند. فلذا سایه بان ذکر شده در خبر، مربوط به شهرک اندیشه بوده که برای تعمیرات اساسی و بازسازی به کارگاه منتقل شده است و در حال تعمیر و نوسازی به همراه دیگر سایه بان های ایراد دار می باشد .ضمن عذرخواهی از شهروندان محترم منطقه بابت متحمل شدن زحمات، بدیهی است سایه بان مذکور پس از بازسازی مجددآ در آن محل نصب خواهد شد.»

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *