به گزارش تبریز بیدار، محمدرضا محمدیان در آیین تجلیل از روز خبرنگار اظهار داشت: طرفین قرارداد بیمه دی به دلیل رضایتی که از این بیمه دارند سال بعد را هم تمدید کرده که نشانگر رضایت بیش از ۸۰ درصدی مشتریان می باشد.
وی با اعلام اینکه وظیفه و هدف اصلی بیمه دی جلب رضایت جامعه هدف افراد خاص، یعنی جانبازان می باشد، خاطر نشان کرد: این قشر از جامعه سهام دار و بیمه گذار بیمه دی هستند و وظیفه داریم به این جامعه فداکار که جانشان را در راه اسلام فدا کردند خدمت کنیم .
مدیرعامل بیمه دی اذعان کرد: مراجعین با ارائه کد ملی به مراجع دولتی، بیمارستان ها خصوصی، داروخانه ها ، آزمایشگاه ها و ….. به صورت آنلاین خدمات درمانی را دریافت میکنند.
وی افزود: جهت جلوگیری از اطاله وقت با تحویل اسناد به مامورین در حال خدمت در سطح شهر و دریافت رسید الکترونیکی می توانند روند خدمات رسانی را از طریق نرم افزار دی دار پیگیری کنند.
محمدیان با بیان اینکه رسیدگی به اسناد بیمه دی در استان ۲۴ تا ۴۸ ساعته است خاطر نشان کرد: تمامی هزینه ها حداکثر تا پنج روز پرداخت شده و با تمامی مراجع خدمات درمانی حساس طرف قرار داد هستیم.
وی در ادامه گفت: بیمارستان امام سجاد به بیماران ایثارگر و خانواده آنها به صورت رایگان خدمات ارائه داده و به غربالگری می شوند که هم جنبه ارائه خدمت دارد و هم پیشگیری جهت جلوگیری از صرف هزینه های بیشتر برای درمان بیماری ها می باشد .
مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه ۹۹ درصد داروخانه های طرف قرار داد با بیمه دی هستند، خاطر نشان کرد: داروخانه ها موظف هستند خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه بدهند و در صورت عدم ارائه خدمات، مراجعین از طریق سامانه ۱۶۷۱ میتوانند شکایت خود را اعلام کنند.
انتهای پیام/
