به گزارش تبریزبیدار، مجید کیانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از تاسیس منطقه آزاد ارس تا به امروز فراز و نشیب های زیادی اتفاق افتاده است.
وی افزود: در طول سه سال گذشته در منطقه آزاد ارس تحولات مثبتی افتاده است و ارس در حوزه کشاورزی و گردشگری حرفی برای گفتن دارد.
مدیر عامل منطقه آزاد ارس در رابطه با خودرو های ارس پلاک افزود: به دادستان قول داده ام در این رابطه مصاحبه نکنم و خبری که در مورد افزایش محدوده خودروهای ارس پلاک رسانه ای شده بود صحیح بوده و کذب نیست خودروهای ارسپلاک تا ۱۳۵ کیلومتر میتوانند در محدوده ارس تردد کنند.
وی در ادامه افزود: در خصوص خودروهای ارس پلاک، پلیس ملاحظاتی دارد و دادستان شخصا به این موضوع ورود پیدا کرده و به زودی جمع بندی خواهد شد.
کیانی افزود: در بین مناطق آزاد، ارس در بین ۷ شاخصی که وجود داشت توانسته است ارس توانسته است رتبه اول را بین مناطق آزاد کسب کند .
وی با بیان اینکه ارس در بین مناطق کشور، جزو صنعتی ترین مناطق می باشد، اظهار داشت: عموم سرمایه گذاری ها توسط بخش خصوصی انجام شده است.
مدیر عامل منطقه آزاد ارس در رابطه با تغییرات مدیریتی در سازمان منطقه ارس گفت: اگر قرار بر این بود که تمامی مدیران دائمی باشند کار معنی نداشت و تغییرات طبیعی و لازمه توسعه هستند و چون حکم های مناطقه ۳ ساله می باشد بنا داشتم این مسئولیت را تحویل بدهم ولی شرعا و قانونا تا روز آخر مسئولیتم به صورت جدی مطالب را پیگیری خواهم کرد.
وی افزود: تبدیل عضویت کارکنان ایثارگر را از آخرین مصوبات دولت سیزدهم گرفتیم و تبدیل وضعیت آنان انجام گرفت.
کیانی در رابطه با حواشی تصادف یکی از معاونان خود اظهار داشت: در این تصادف حادثه جانی اتفاق نیفتاده بود و بعضی از افراد عکس خودرو چپی ۹۴ را به جای این حادثه منتشر کرده بودند و خودرو اسپورتیج آسیب زیادی ندیده است .
وی افزود: پروژه کریدور ارس در سطح ملی و از طرف شورای عالی امنیت ملی پیگیری میشود.
کیانی افزود: با تلاش های زیادی که انجام دادیم توانستیم ژئو پارک ارس را در یونسکو ثبت کرده و در عرصه های جهانی معرفی شد و این موضوع مقدمه ای برای افزایش گردشگری می باشد .
وی گفت: منطقه آزاد ارس،ارث پدری کسی نیست بلکه متعلق به تمامی افراد است و اگر قانونمند هستیم باید اجراى قانون را وظیفه اصلى خود بدانیم.
انتهای پیام/

ایجاد مناطق آزاد هیچ گلی به سر مملکت نزد بجز ایجاد رانت و فرصت ثروت اندوزی و رواج قاچاق و برهم زدن وضعیت فرهنگی و اجتماعی نتیجه ای در برنداشت. همین منطقه ارس برکاتی بجز تردد خودرو های ارس پلاک و ورود و قاچاق لباس زیر و شکلات و نوشابه های انرژی زا و شوینده های تولید ترکیه فرصت طلب و برخی کشور های دیگر نداشته و مشاغل ایجاد شده هم اکثرا شغل های کاذب و مراکز تجاری ساخته شده هم اکثرا در اجاره قاچاقچی ها میباشد البتهخ در این گیر ودار حقوق برخی از بومیان هم ضایع شده است . و مثنوی هفتاد من کاغذ…