به گزارش تبریز بیدار ، در پی پرداخت رسانه ای این سایت خبری در خصوص «عدم پرداخت مزالبات کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز» (جزئیات را اینجا بخوانید++) روابط عمومی این شرکت نسبت به آن واکنش نشان داده و جوابیه ای بشرح ذیل به تحریه تبریزبیدار اراسل کرده است:
بسمه تعالی
مدیر محترم پایگاه خبری-تحلیلی تبریزبیدار
با سلام
احتراما” با عنایت به انتشار مطلبی در آن پایگاه خبری در تاریخ ۹۹.۰۱.۲۴ با تیتر «چرا حقوق و بیمه کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی کامل پرداخت نمی شود؟»، خواهشمند است براساس قانون مطبوعات نسبت به درج جوابیه ذیل در سایت و کانال های مجازی آن پایگاه خبری اقدامات لازم را مبذول فرمایند.
«امورات مربوط به کنترل تراکنش کارت بلیت مسافران از طریق برگزاری مزایده و امورات فروش و شارژ کارت بلیت نیز از طریق برگزاری مناقصه به شرکت پیمانکاری واگذار و پرداخت تمامی حقوق و مزایا و سایر مطالبات قانونی مطابق مفاد قرار داد فیمابین بر عهده طرف قرارداد بوده و پرسنل بکارگیری شده هیچگونه رابطه استخدامی و قراردادی با شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ندارند. با این وجود، طبق دستور مدیرعامل شرکت واحد، جهت رفع مشکلات این عزیزان موضوع از مراجع ذیصلاح درحال پیگیری بوده و نتایج متعاقبا اعلام خواهد گردید.»
با تشکر
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه
۹۹.۰۱.۲۵
